Anorexi på instagram

Yep, skaffat instagram. Anorexi heter jag där, har privatkonto så jag kommer kunna lägga ut mer privata bilder, dagarna och på sådant jag äter. Följ gärna, och jag kommer säkerligen följa tillbaka ifall ni skulle vilja det :)
Kraaaaaam


Kommentarer från er söta läsare.
» r

har lagt till dig nu!'
accepterar du alla eller hur gör du?:)

Svar: Ja, sålänge du inte är någon jag känner irl som inte vet om min äs ;) <3 Har lagt till dig också <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 21:28:39

Vad kommer du lägga ut för bilder där? Kan man följa dig med sin privata instagram? eller tänker du avslöja mig då?<3

Svar: På mig själv, träning, på vad jag äter, och sådant ni kanske skulle vilja se. <3
Klart du kan följa mig på din privata utan att jag avslöjar dig! Kommer aldrig avslöja någon, jag är snäll ;) <3
Kram!
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 21:30:05

Då gör jag det kram!<3

Svar: Yaaay =) <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 21:35:39

Eller nej det gör jag inte, jag följer dig med min andra!du hade länkat din blogg och ah..<3

Svar: Oj, okej, kan ta bort blogg länken ifall du vill? <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 21:38:25

Sv: ja, om du tar bort den kan jag det. Vill inte att mina vänner ska klicka sig in på den och kanske hitta min eller fråga mig varför jag läser den osv..men du ska inte behöva göra det bara för att jag är nojig;]<3

Svar: Jag vet hur det är med att jag inte vill att vänner ska hitta, så oroa dig inte! =) Tog bort länken <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 21:42:19

Sv: Tack eftersom ditt konto är skyddat så kan dom inte se dina bilder samt inte se vilka du följer om dom inte följer dig och det är bra!:) kram!<3

Svar: Tänkte det steget =) Hur bra som helst! Kramar. <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 21:50:18

Sv: Det gjorde du bra!:) Kram!<3

2012-12-01 // 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback