Avdelning 99

Mina behandlare ska ringa dit imorgon.
Kolla hur det ser ut med platser.
Älskat folk, jag faller.

Kommentarer från er söta läsare.
» r

så tråkigt!
tänker på dig! <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-06 // 22:03:34
» S

Fina du, allt ordnar sig, allt kommer att bli bra en dag. Du ska se att vad som än händer just nu, så kommer du en dag må helt underbart. Det är jag säker på <3

Svar: Men jag är inte säker på det.
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-06 // 22:28:14
» A

Jag lider med dig.. Men du måste tänka att det är en hjälp och inte ett straff. Folk bryr sig om dig och vill att du ska leva och må bra. Allt kommer att bli bra ska du se.
Kramar <3

Svar: Nej, det kommer inte bli bra. Ljug inte.
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-07 // 00:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback