December Glitter

Välkommen December. Vit och kall som December ska vara. 
Glitter var på besök idag, fick träffa mina föräldrar och vi hade det mysigt.
Kollade på julkalendern som är favoriten enligt oss, mysteriet på Greveholm.
Värmde varandra, nuddades vid och log. Så magiskt. Skrattade åt något så patetiskt som "pulka". 
Tog en promenad i den knapriga kylan som råder utanför fönstret. Retade människor som redan hade satt upp julgranen. Kände julstämningen omkring oss, barn som sjöng julsånger. 
Min glittriga Linus. 
 
Har bestämt mig för att äta för 300 kalorier per dag. Vill vara glad och orka med allt kul som händer. 
Så 300 kalorier, utspritt på dagarna. Får se hur länge de håller. Absolut inte spy upp dem. 
Lär bli intressant det här. 
 
Matdagboken över dagen kommer senare. Hoppas ni har haft en lika mysig dag som jag, och vågat unna er något åtminstone. Julen är här, och hur skrämmande den än känns, så kommer den äga rum och det är bara att gilla läget. 
 
Peace out buddys!

Kommentarer från er söta läsare.
» A

Har följt din blogg ett tag nu och måste bara säga hur mycket det värmde i mitt hjärta att läsa att du har haft en bra dag! Jag hoppas verkligen att du får dagar som dessa betydligt oftare! Du förtjänar att må bra varje dag! Kram på dig fina du!

Svar: Tack så hemskt mycket fina du, glädjer mig att du känner så! Hoppas på att du får träffa en fin kille som förtjänar dig och tar hand om dig. Ger dig kärlek och värme. Kram på dig fina!
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 19:11:18

kÄRLEK TILL DIG! <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-03 // 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback