Faller, Ramlar, Går Sönder

En mobilbloggning nu.
Känns förjävligt då jag hade en fin dag, sedan kom jag hem från skolan, möttes av mamma och hennes jävla skit. Orkade inte med det så jag åkte ner på stan, gick runt i butiker, kände mig skittjock, såg liksom hur alla granskade mig från topp till tå och dömde mig för mina feta ben. Jag vet bara det. Skyltdockorna i varje butik gjorde inte saken bättre. Kände hur skyltdockorna kanske hade XXXXS i storlek medan jag var typ 5 dubbelt så tjock.
Allt är bara så jävla hemskt. Om jag aldrig hade brytt mig om fett så hade jag kanske fått en fin stund på stan dådet sket sig hemma. Men självklart inte, nu sket sig allt. Gömmer mig under täcket. Ska inte äta, ska bara gråta. För jag är en enda stor klump som förtjänar att få lida.

Har inte ätit något idag, förutom kanske 50 kalorier i skolan. Feels pretty good.


Kommentarer från er söta läsare.
» A

Usch vad ledsen jag blev av att läsa det här. Ingen förtjänar att må som du gör just nu. Jag önskar dig allt gott här i livet och hoppas att du mår bättre snart. Kramar <3

Svar: Inte ska du väl vara ledsen fina du. Om det är som du säger, att jag förtjänar att må bättre, kommer det att hända.
Om inte, så är detta mitt livo och det är väl menat så.

Kram på dig, du är jättesnäll.
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-04 // 23:06:52

<3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-04 // 23:21:12

Det är så jobbigt när man inte kan vara hemma för att det är bråk och kaos (som hos mig varje dag...)
Jag tycker faktiskt att skyltdockorna borde på ett par extra lager plast så de blir lite mer normala. De flesta ser inte ut sådär, de flesta har inte så supersmala ben. Även om vi vill ha det, så finns det många som vill ha större/kurvigare ben osv.
Tusen kramar

Svar: DU HAR SÅ RÄTT! puss
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-05 // 05:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback