Fastar första dagen på länge!

Fastar idag. Känner mig fetare än någonsin. 
Tur att jag har lite plugg jag måste ta tag i som jag kan drukna i. 
Får se hur länge fastan håller sig. Ska nog kunna fasta tills imorgon kväll. 
Men vi får se. 
 
Påminner alla om att det är solsidan ikväll och ni måste även kolla på julkalendern i år. 
Den kommer bli grym, älskar mysteriet på Greveholm. Jag hoppas även att det är beck ikväll. 
Har hittat ett träningsprogram som jag kan utföra framför tv:n. Hur bra som helst. 
Skriv om ni är intresserade utav att ta del av det. Det kommer ut på instagram senare idag i alla fall. 
 
Kram på er. Säg gärna till om det är något! Ha en mysig första advent. 

Kommentarer från er söta läsare.
» I

Åh jag vill ta del av det! :D

Svar: Lägger upp det senare fina <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-02 // 15:55:50
» A

Av min egna erfarenhet så minskar ångesten som maten ger just genom att äta mer. Huvudet tänker klarare om man äter mer och jag tror det skulle hjälpa dig. Men jag vet också att det inte är lätt att ta till sig det som andra säger. Det låter bara som lögner. Men jag kan intyga att det stämmer.
Ta hand om dig fina du!

Svar: Så är det inte för mig, även om folk säger det hela tiden. Tydligen så finns det sådana som jag där ångesten är lika hur mycket/lite jag än äter.
Så ja.
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-02 // 21:45:41
» Tixy

Jag vill gärna ta del utav det! :)

2012-12-03 // 01:59:59

Åh jag är jätteintresserad av de där träningschemat! =) Men jag vill inte lägga till dig på instagram pga att du heter anorexi, förlåt.. folk har redan börjat fråga om jag har problem, hoppas du förstår!
älskar oxå greveholm!! och för första gången på hur många år som helst följer även jag, 25 år gammal julkalendern! =P haha.. visserligen via datorn men ändå! :P

Svar: Förstår det! Riskera inget =)
Hahah vad gulligt utav dig! Inget fel att se på julkalendern ju!
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-03 // 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback