Hej Hopp Snopp

Dagen i allmänhet har varit LOL. 
Kaosigt, kallt och allmänt skrattretande. 
En dag att minnas och skratta åt i framtiden. 
 
Fick respons på mitt biologi arbete inom genetik, fick ett C. 
Så nu ska jag ge allt på den sista delen som är kvar för att kanske kunna lyckas få ett B i alla fall. 
Eller ett A i bästa fall, men jag nöjer mig med ett B. 
 
Känns som om det mesta flyter på. Trots att mamma och jag fortfarande bråkar och jag inte ätit speciellt mycket de senaste dagarna så håller jag mig på fötterna. Imorgon är det dags att kliva på vågen igen. 
För första gången på länge känns det helt okej. Har förträngt tjockiskänslorna någorlunda. 
Förutom när min kompis definera mig som en tjock walkman mobil men hon har inga gränser så jag försöker se det som ett skämt. 
 
What ever. Har haft det någotlunda bra och sitter med mitt chokladte och ler. 
För att det oförberedda matteprovet och det oförberedda engelska provet gick helt okej. 
Jag ska inte vara hård emot mig själv, inte ikväll. 
Glitter och glamour i snöstormen. 
 
Godnatt.

Kommentarer från er söta läsare.

Åh jag blir så glad när du är glad. Du är värd att ha en sådan här bra dag varje dag. Pussar och kramar, saknar dig <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-05 // 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback