My Worst Enemy

Hela dagen har jag suttit framför datorn, helt tagen av allt plugg och överarbetat det mesta. 
Jag vill bara prestera samtidigt som det hjälper mig från all mat och onödigt. 
Så jag hoppas det duger. För jag lär bli lagom besviken i annat fall. 
 
Annars så har mamma julpyntat här hemma, skrikit på mig en del och sedan kommit in i mitt rum och bett om ursäkt. Förstår inte hur människor kan först vara så respektlösa och sedan be om ursäkt och förvänta sig att allt är glömt. Samtidigt orkar jag inte vara sur och arg. 
 
Har fått bantningspiller också. Linus köpte ut till mig från någon random människa. 
Så jag vet inte vad dem heter eller om dem fungerar. Han sa i alla fall att dem fungerar och man ska ta 3 per dag. 
Kan ta kort på dem och lägga ut på instagram imorgon. Hoppas dem fungerar. 
Dags att verkligen förlora lite vikt här. 
 
Fastan går bra, har inte ätit något än. Ska försöka hålla det sålänge det bara går. 
Känner mig starkare än någonsin. Så skönt att vara så tom. 
Bästa känslan i världen. 
 
Annars har jag sprungit upp och ner för trappor. 
Allt för att förbränna lite. Så det är ett tips. 
Kram. 

Kommentarer från er söta läsare.
» I

Var försiktig med pillrerna, jag är rädd om dig <3 vill ha dig kvar, försvinn inte helt världens finaste <3

Svar: älskade vackra du, ta hand om dig också. Massa virtuella kramar, puss <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-03 // 12:00:52

Jag vill också vara tom!!

Svar: Bajsa then! =)
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-03 // 13:44:58
» A

Hur vet du om det är bantningspiller? Det kan vara vad som helst! Ett råd är att du definitivt INTE ska ta dom där!
Ta hand om dig! Kram!

Svar: För min Linus skulle nog inte ge mig något konstigt. Jag är säker på att det fungerar. Kram!
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-04 // 00:20:17

Jag blir rädd när jag läser det om pillren :S Snälla ta hand om dig, googa dig fram tills du säkert vet vad det är, elr låt bli att ta dem <3

Svar: Äsch, dem är inte farliga. Kram!
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-04 // 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback