Slutar blogga, puss.

"Se mig när jag ropar på hjälp, se mig när jag söker dig med blicken. Våga visa att du bryr dig. För jag lovar att även fast det är svårt att se så är det inte svårt att älska mig."
 
Jag har inte varit såhär trasig på väldigt länge. Jag var hoppfull innan mötet. 
Trodde faktiskt att jag mådde bättre, hade visioner om framtiden och ville något vettigt. 
Nu vill jag dö. 
 
Det var flera månader sedan jag skar mig såhär djupt. Flera månader sedan jag hade panikångest. 
Jag känner att för en gångs skull, när jag var någorlunda glad så ska dem självklart komma och förstöra. 
Mötet var mer än vad jag kan hantera. Förstår dem inte det? Förstår dem inte att jag är ett barn?
 
Hur ska jag som barn acceptera att mina föräldrar är trötta på mig och vill ta kontakt med Socialtjänsten, samtidigt som mina behandlare vill lägga in mig? Precis när allt börjar falla på plats. 
Självklart. Tack, tack så jävla mycket. Jag hoppas ni hamnar i helvetet och brinner upp. 
 
Det svider, det är kallt och jag orkar verkligen inte med detta mer. 
Ena dagen är alla så jävla kärleksfulla och "älskar mig". Andra dagen vill alla bli av med mig/undvika mig. 
Förlåt, jag vet att jag är äcklig och tjock. Det känns så falskt alltihop. 
Alla har förlorat min tillit. Världen är ful och detta blir mitt sista inlägg. 
Jag klarar inte av något längre och är svag. Folk är falska och ljuger och jag är självdestruktiv och vill sitta bredvid tågrälsen. Vill vara nära döden, ifall min värld rasar ännu mer och jag vill rädda mig själv från smärtan. 
Självmordbenägen. Det var ett tag sedan, men idag kröp det sig på igen. 
 
Jag är trasig och önskar er ett lycka till. Ni kan nå mig på mejlen eller på instagram. 
Jag behöver en paus från allt, behöver kunna känna tillit. Inte känna att jag hatar alla och inte vill byta en endaste tanke. Jag kommer bli som förr, isolerad. 
Hejdå.
 
Men det är faktiskt inte så svårt att älska mig, jag lovar.



Kommentarer från er söta läsare.

Åh sötaste du. Lycka till du med, du är stark, otroligt stark. Tusen miljoner kramar<3

2012-12-07 // 05:28:51
» Ahava

Lycka till <3 Hoppas du kommer tillbaka i bloggvärlden så småningom och mår mycket bättre <3

2012-12-07 // 07:16:26

Åh fina du! Hoppas du mår bättre snart!<3

2012-12-07 // 08:38:01

Åh älskling. Jag finns, det vet du. Min kik har fuckat upp sig om du undrar varför jag inte har skrivit. Saknar dig väldigt mycket, ska försöka fixa kik nu idag. Älskar dig väldigt mycket, fina, omtänksamma du.Stanna stark. Pussar

2012-12-07 // 09:17:31
» r

hoppas du kommer tillbaka när du mår bättre, så himla tråkigt.. fina du, styrke kramar till dig! <3

2012-12-07 // 09:58:43
» Clara

NEJ! snälla sluta inte! KOmmer sakna dig!! Ta hand om dig! <3 <3

2012-12-07 // 16:59:25
» Clara

NEJ! snälla sluta inte! KOmmer sakna dig!! Ta hand om dig! <3 <3

2012-12-07 // 16:59:28
» Clara

NEJ! snälla sluta inte! KOmmer sakna dig!! Ta hand om dig! <3 <3

2012-12-07 // 16:59:32
» Clara

Ojdå min dator laggade visst liiite...

2012-12-07 // 17:01:20
» Fanny

Massor med kramar till dig! <3

2012-12-07 // 17:32:23
» I

Käraste käraste vännen, jag finns här om du vill prata. Bara slänga iväg ett sms, kik, facebook, instagram vad tusan du vill. Jag ska finnas här för dig som du finns för mig när jag behöver det. Puss hjärtat <3

2012-12-07 // 21:47:44

Åh nej jag går sönder <3 min fina.. <3 åh <3 ta hand om dig, alla vill dig bara väl!

2012-12-07 // 23:22:52
» A

Ta hand om dig och lycka till! Jag tror att alla din läsare kommer att sakna dig. Du är inte värd att må såhär jävla pissigt, det enda du är värd är att må som en prinsessa!
1000000 styrkekramar <3

2012-12-10 // 00:54:35
» Tixy

Hoppas du får det bättre snart! Känns så hemskt att du ska må så här, men jag önskar dig alla lycka, för till sist måste den ju komma! Många kramar!<3

2012-12-19 // 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback