Ångest fyllt med hat.

Stannar hemma idag.
Ingen bra dag, orkar ingenting. Druckit snart 4 koppar kaffe, blir inte piggare utan bara yr. Har i alla fall målat naglarna och ska nu plugga lite. Vill träna, jävla skit.

Men om man typ städar hemma och hör hushållsarbete bränner man en del, så tänkte ta mig an lite av sådant? Kanske kratta löv ute?

Ni märker väl senare idag.
Hoppas ni mår bättre än jag idag.


Kommentarer från er söta läsare.

<3 styrkekram till dig! jag sitter på jobbet och har inte plats för någon ångest, så jag kan skänka dig lite styrka idag när jag känner mig stark! hoppas dagen blir bättre! <3

Svar: Åh, det uppskattas verkligen. Tusentals kramar och ljusstrålar till dig!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-18 // 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback