Ångesten Fyller Min Kropp

Återigen så ska kvällen förstöras. Jag har under dagen levt i mina tankar. 
Då jag egentligen borde varit lite mer social med mina vänner. 
Det var ändå lite mysigt att träffas. 
 
Just nu så gör min mage fruktansvärt ont och jag dör ungefär. 
Tror att det är laxermedlet som spökar, tog kanske lite för många imorse. 
Men läste någon som tog 10 stycken, och det fungerade för henne. 
Lär väl visa sig vad det är. 
 
Annars känns det som att dessa två dagar kommit ikapp och ja bara vill dö. 
Men istället för att göra något dumt spelar jag wow med en fin pojk. 
Senare ska jag ta en powerwalk på 8 kilometer ifall min kropp klarar det. 
 
Hoppas ni mår bättre än jag just nu. 
Kramar.

Kommentarer från er söta läsare.

Jag vill också powerwalka men vågar inte då jag är rädd för att de där killarna ska vara kvar och kanske göra mig illa.

Svar: Fina du. Om du verkligen vill powerwalka, ta en annan väg. Eller när du går, ha någons nummer uppe så du kan ringa direkt. Eller gå med någon kompis?
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-10 // 19:36:06
» Nomyy

Ojoj, finis, om det är första gången så ska du verkligen inte ta 10 stycken! Hoppas magen mår bättre <3

Svar: det var typ tredje gången. haha, oj, ska man inte? hur många rekommenderar du? :o <3 Hoppas jag också, känns förjävligt just nu.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-10 // 20:22:43
» Nomyy

Jadu, jag råkade ta för många första gången, men det var bara pga. ett missförstånd, och då tog jag 7 stycken. Galet vad man har ont i magen. Nu brukar jag ta 3-5 stycken på kvällen.

Svar: Åh, okej. Tack för tipset! Gör inte lika ont längre <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-11 // 00:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback