Bara En Önskan, Bli Smal, NU

De fem kommande dagarna från och med imorgon tisdag, så kommer jag fota ALLT jag äter. För att ni ska få en överblick av vad jag faktiskt äter och ja. Det är en "utmaning" som ni också kan hänga på om ni trycker HÄR
Så häng gärna på, för det är spännande att se vad andra äter. 
 
Dagen har bestått av träning. Började dagen med en löptur i spåret. Sedan på kvällen har jag tränat 90 minuter spinning och en timmes gympa på friskis och svettis. Resten av dagen har spenderats på ett shoppingcenter, köpte ett par nya jeans. Även om dem är förstora så tycker jag om dem, så äsch. Minsta storleken som fanns, om jag inte ville gå till barnavdelningen, och deras jeans är så jävla fula, haha! Sedan köpte jag raggsockor (jättemysiga), ett nytt julte och nagellack. Även ett till paket dulco, eftersom det är bra att ha. 
 
Jag är egentligen typ sjuk, eftersom jag knappt kan svälja mitt eget saliv och är täppt. Men träningen kunde jag inte stå emot, och jag kan inte stå emot att dra mig till skolan imorgon. Får inte missa mer, och måste få slippa att äta. 
 
Fick förresten 3 brev idag, ett från min läkare på ätstörningsenheten som vill träffas den 10:onde, ett från min läkare på barnkliniken på sjukhuset den 17 och en från dietisten. Jag längtar inte. Vill bara riva alla papper och aldrig mer gå i närheten av sjukhuset. Vill inte hellre vägas på torsdag, vill inte konfronteras, vill inte gråta framför alla. 
Jag hatar att bryta ihop. 
 
Mvh trött_tjej_som_vill_dö_och_kan_inte_sova_för_att_sömntabletterna_vägrar_verka. 
Fml.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback