Broken.

Jag har aldrig känt mig såhär tom och trasig.

Tog en promenad till kyrkogården. Ätit en glass nu.

Nu ska jag dränka mig i plugg och prestera lite. Uppfylla mina prestationskrav.

Hoppas ni haft en fin lördag. Hur har ni haft det? Vad skulle ni vilja se mer utav här i bloggen?


Kommentarer från er söta läsare.

Sv: Det gör ont, ja..

Svar: :( <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 01:03:11

Jag skulle vilja veta lite mer om dig! Kanske 20 snabba frågor och svar med dig själv? Det skulle jag tycka var roligt. :)

Svar: Visst, det kommer ska du se! :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 01:38:38

Sv: Tack för dina fina kommentarer! ^^ Himla snällt sagt. Jag tycker verkligen inte det stämmer, men de värmde iaf.
kram :) <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 02:09:29
» S

Sv; Tack för de stöttande kommentarerna <3 Jag vet dock inte riktigt vad jag ska svara eftersom jag känner mig som tjockast i världen vad du än skriver, men jag är i alla fall evigt tacksam för din omtanke! Det betyder otroligt mycket :) Kämpa på du också<3

Svar: Det är en känsla du känner. Inget som är verkligt dock.
<3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 10:06:29
» Elin

Läser vad du än skriver. (: Såg förresten att vi nästan är lika korta!

Svar: Vad trevligt, finns det något speciellt som får dig att vilja läsa min blogg? Åh, vad fint att ha en människa med samma längd. Vill krama dig, då är vi i samma höjd i alla fall. Jag ska absolut börja följa dig!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 13:24:10
» Elin

Följer dig för att jag en gång har börjat läsa och vill veta hur allt går för dig. DET tycker jag är speciellt nog. :)
Åh varm kram tillbaka till dig fina. <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback