Dagens intag

En halv portion risgrynsgröt gjord på vatten - 45 kalorier.
Lättsockrad jordgubbssylt, 1 msk - 33 kalorier.

Massa rivna morötter - 40 kalorier
1,5 kötbulle - 45 kalorier

En mandarin - 30 kalorier
En halv räksallad - 150 kalorier
En mandarin - 30 kalorier
= 370 ungefär.

Och antagligen massor av tuggummi men brukar aldrig räkna med det. Tuggummi är okej.

Helt okej dag, fina människor.
Massor av plugg. Suttit fler timmar och håller på dö av rastlöshet nu. Men ska plugga en halvtimme till sen mysa ner mig under täcket med tända ljus och Håkan Hellström.

Imorgon väntar ätstörningsenheten och vägning. Kämpa på dudes!
Godnatt.


Kommentarer från er söta läsare.

Förstår du inte att du kommer dö?
We need to eat.
Detta gör mig så sorgsen.

Försvinn inte.

Svar: Jag tänker inte gå så långt att jag kommer dö. Lita på mig. Lite förnuft har jag kvar.
Hade det varit annorlunda hade jag vara försvunnen för länge sedan.

Så oroa dig inte fina.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-14 // 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback