Dem suckar och jag suckar med.

Första hela skoldagen på två månader om inte mer. Har missat så jävla mycket och det ger mig en jävla ångest. "Försök undvika stress" fick jag höra av min behandlare. Men stress är oundvikligt. Jag mår skit över att jag missat så mycket, och har gråtit i snart en timme över det istället för att plugga. Men efter 4 timmars intensiv plugg borde det räcka. Även om det inte gör det. Otillräcklig.

Maten i skolan var fisk och potatis och morötter. Fick ta på själv, så tog en minimal fiskbit (kokt fisk), 1 liten potatis och 20 gram rivna morötter kanske?
Känns betydligt bättre än jätteportionerna jag förr var tvungen att äta på dagvården och på 99:an.

Jag går runt som ett dött lik, är där men finns inte närvarande. Det är tufft.
Jag har gått ner 2 hg sedan igår. Så skönt att jag äntligen går ner. På dagvården gick jag upp massa ju.

Imorgon är det köttbullar och makaroner i skolan. Tänkt att äta tre köttbullar, några makaroner och grönsaker som utfyllnad på tallriken.

Men måste äta frukost, 1 portion gröt fast gjord på vatten istället för mjölk, 60 kalorier, med lättsockrad jordgubbssylt, 20 gram lika med 33 kalorier.

För att misstag ska rättas till.
Plus minus noll.
För alla gånger jag fått skit för mitt fett.

En gång för alla. Nu ska jag träna mitt dagliga pass på toan och sedan försöka sova. Bort med tårar. Smärta.
Godnatt.


Kommentarer från er söta läsare.

Du, skolan ordnar sig. Det löser sig, jag lovar! Tycker inte du ska behöva tänka så mkt på det, försök göra skoldagarna till något bra! Så bra det nu går :/ för som du skriver, du slipper ju iaf dagvården och sån skit! <3

Svar: Ja, men man vill ju samtidigt ha sina betyg, och höja sig. Då kan man inte låta skoldagarna passera och inte göra något vettigt.
Jag vill inte ångra mig.
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-14 // 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback