Det borde inte varit du.

Firade min far idag, han fick två tröjor och blev bjuden på jensens. Hade extra pengar så varför inte. Själv åt jag salladen där och blev kär i deras frön. Måste köpa sådana och ha på sallader och sådant.

Även om jag kände att jag inte orkade stiga upp imorse. Allt snurrade och jag mådde illa. Säkert för alla tabletter.
Jag måste sluta. Det var inte såhär det skulle bli.

Annars har en vän jag saknar skrivit med mig ikväll och det var fint. Vart glad.

Har gått ner igen och ångrar det nu. Snart är det vägning, på tisdag. Och antagligen imorgon också eftersom vi ska ha uppföljning och vårdplanering.
Läskigt. Förra gången bröt jag ihop och satt på toaletten och grät tills min behandlare låste upp dörren. Hoppas att denna gång slutar bättre.

Har kört ett spinningspass idag, jag är egentligen spärrad från Friskis och Svettis pgr av min äs, men kom på att jag kunde betala kontant istället för att köra med mitt Friskis och Svettis kort. Värt pengarna. Var så skönt.

Skulle träffa L idag men vi sköt upp på det. Vi får spela forza och ha det fint en annan dag.

I alla fall rekommenderar jag Annas tunna pepparkakor, innehåller endast 25 kalorier per kaka. Värt att unna sig en om dagen. Och ha det som mellanmål? Om man inte vill ha grapefrukt, vilket också är bra för en och förbränningen.

Godnatt.


Kommentarer från er söta läsare.
» Tixy

Hur gör man dom då? Rexept? :D

Svar: Man köper dem, men googla, kanske finns? :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-12 // 03:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback