Du är Magisk, Du är Perfekt.

"Överallt, i alla rum, finns rester efter människor som gått sin väg. Det finns tusen olika sätt att överge någon på, men det gör alltid lika ont. "
 

Har haft en jättemysig och fin dag på stan med min underbara. Gick upp klockan åtta, tog en powerwalk runt området. Allt ser så glansigt och magiskt ut nu när det är frost. Allt var så stilla och lugnt, jag antar att de flesta unnade sig en sovmorgon, till skillnad från andra som jag. Kom in klockan nio, tog bort mitt nagellack mitt nagellack som var helt katastrofalt fult, men hann inte måla på något nytt. Jag som ville ha glitter naglar, dagen till ära. Klädde på mig fort och sprang till bussen. Jag hade 2 fucking minuter på mig att ta mig till bussen för jag prioriterade att platta mitt hår. Så det blev en svettig löprunda för sig.
 
Väl på stan gick vi runt, babblade på om jag möjligt som bara vi kan ( älskar att lyssna när hon pratar, för hon är så bra. Hon är precis så som man vill vara), åt sallad och hade det allmänt fint. Köpte mest julklappar till mig själv, haha egoboost. 
 
Kom hem, tog en promenad, skrivit i min nya bok som jag köpte idag (ska bomba den med fina saker). 
 
Kalorieintag:
Sallad (räkor, rostbiff, majs, isbergssallad, gurka, melon, pasta) - har ingen aning, men tar 500 kalorier för att vara säker.
25 gram frysta hallon - 8 kalorier.
= 508 kalorier
 
Träning:
Hopprep i 20 minuter = 150 kalorier? 
promenad på morgon = 50 kalorier.
Löprundan till bussen = 20 kalorier
Promenaden nu = 130 kalorier.
= 350 kalorier 
 
508 - 350 = 158 kalorier ligger jag på nu.
 
Helt okej med tanke på vilken fin dag jag haft. 
 
Vet ni varför det kommer blod när man spyr förresten? Börjar bli rädd för det gör ont...
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

usch, det är inte bra när det kommer blod =/ det kan ju vara typ sår i svalget, men.. det kan ju komma längre nedifrån oxå <3 ta hand om dig! <3

Svar: Åh, fuck. Äsch, kan inte vara så farligt, sålänge det inte gör ont... Puss, ta hand om dig också!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-17 // 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback