En Av Tusen Små Gåtor

Kvällen blev inte som planerad. 
Jag hade tänkt träna skiten ur mig. 
Men här sitter jag med en hel hög av skolgrejer. 
Snart klar med allt, har bara spanskan kvar nu. 
 
Har "glömt" att äta också. 
Så dagens intag är väl inte så jättemycket.
 
Dagens intag:
En halv lingongrova - 44 kalorier
Massa rivna morötter - 20 kalorier
 
Whoop Whoopie. 
Kanske tar en promenad senare också. 
Annars är det bara jävligt kallt och jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
Ligger under mitt duntäcke, med elementet på högsta grad och lager av kläder. 
 
Imorgon är det vägningen och mötet. 
Försöker trycka bort det, för jag vill inte känna något. 
Ägnar mesta dels av tiden till sådant jag kan begripa, siffror, fakta ur böcker och logik. 
Tragiskt men sant. 
 
Tagit bara 3 dulco och ska ta theralen i tablettform snart. 
Önskar er alla en fin dag imorgon. 

Kommentarer från er söta läsare.

hoppas mötet o sådär går/gptt bra! <3

Svar: Gick skit. Men kram på dig.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback