Fånge I Mig Själv

Alla fina stöttande snälla läsare. Vad skulle jag göra utan er? Ni är dem bästa och framför allt, ni dömer mig inte. Stor respekt till er.

Kalorimässigt ligger jag på 730 kalorier. Tog lite över vad jag beräknade och fick fram genom shape up - appen. Vet liksom inte med säkerhet vad det var vi fick på dagvården idag, men det var vegetariskt. Lättare att få ner än kött.

Har ni maträtter ni är rädda för eller absolut inte kan tänka er att äta?
Mina är - Lasagne, fettig pizza, kebab, vitt bröd, gulan i ägget, ost (mer förr), smör ( går ner men är svårt, lika med olja, korv, saker med grädde (går, men hardly), hamburgare (under inga omständigheter skulle jag äta en hamburgare).

Listan kan bli lång.
Men i alla fall så var det min bästa vän som smsade och hade bråkat med sina föräldrar, så hon hade varit ute i kylan i 30 minuter utan skor och utan jacka. Älskade fina tjej. Hon fick komma hit, få lite mat och glass i sig och några omgångar kortspel sen så drog hon hem. Så jag har inte kunnat äta tabletterna än! Men ska ta 5 nu... Hur många tar ni, om ni tar? Vad rekommenderar ni? ( jag är väldigt fet och behöver renas lite)

Ge mig gärna idéer och tips på vad som helst! Och imorgon lovar jag att lägga upp träningstips.

Hörs senare babes!


Kommentarer från er söta läsare.
» h.

nu har jag ju bara laxerat typ två gånger i mitt liv men jag tror inte att du behöver fem. det har ju mest att göra med att kroppen vänjer sig vid det så fort så det har att göra med hur många gånger du gjort det osv. fast vet såklart inte

Svar: Åh okej, tack för ditt svar, ska googla lite <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 01:30:34

det tänker jag oxå ofta på, att man får stöd från den här världen oavsett vad man vill! om man vill fasta, bli frisk elr pausa sin blogg! :P det finns fint folk =P

Svar: Ja precis, det är helt fantastiskt! <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 08:42:18

Hej :) Jag och ett par kompisar gör ett skolarbete (ett reportage) om ungdomar som haft kontakt med hjälporganisationer som t.ex. BUP, tjejjourer eller skolkuratorer. Vill du eller känner du någon som skulle kunna tänka sig att besavara några frågor om hur de bemöttes, vad de tyckte om t.ex. bup etc. ?. maila oss isf på [email protected]

Svar: Absolut, kan mejla dig senare ikväll eller imorgon, kram!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback