Gamla Vanor

Kan inte sova så jag tränar istället, helt normalt klockan 02.30. Fyfan för världen, ännu en natt som inte är allt för olikt gamla dagar. Någon gräns måste jag väl ha? Jag vill gå ner i vikt, men till vilket pris?

Aja, ska fortsätta, kommer vara död i skolan imorgon.


Kommentarer från er söta läsare.

Du måste vara rädd om dig. Kroppen behöver vila. ❤

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 09:40:59

Sv: Inget att oroa sig för! Jag har koll även om folk inte vill tro på det!;(

2012-11-27 // 09:42:56
» N

Men lilla du, jag väger 41 och är 159. Du är liiite kortare men väger nästan hälften av mig. Du är smal om någon och jag önskar att du kunde se det och vågade unna dis själv mer mat. Kämpa på! Kram

Svar: Även om jag inte kan ta åt mig, så tack. Jag kämpar, kämpa du också.Stanna vid den vikt du har hjärtat, det spelar ingen roll vad vågen visar, man blir aldrig nöjd. Utan man dör.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 11:16:55
» S

Sv; Det går inte att beskirva hur mycket dina ord betyder, du är så fin.
Jag blir så otroligt glad att veta att någon lägger sin tid på en sådan kommentar till obetydliga mig!
Men tyvärr kan jag inte ta åt mig av något av det du skriver, jag är tjock och måste bli smal. Så är det bara. Kram <3

Svar: Du är så jävla smal, men din sjukdom hindrar dig från att se det. Din medicin är mat.
Med mat, går du upp i vikt (din kanske största rädsla), men blir också gladare, för du kan tänka klart. Se hur fin du är. Se att du inte har något fett.
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 16:37:25
» I

var rädd om dig finaste <3

Svar: Försöker <3 Var det du också vännen.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback