Give Me Skinny

Dunderförkyld tjej som är ensam hemma. 
Dagen har varit skrämmande. Dagarna går och jag bävar inför torsdag. 
Försöker äta lite åtminstone, jag vill inte hamna på avdelningen igen. 
 
Det är jobbigt att gå runt och vara rädd hela tiden. Rädd för kalorier, rädd för att bli sårad och rädd för att förlora den lilla kontrollen jag har. Kanske är jag inte världsbäst på att strukturera mitt liv och få allt att falla på plats. 
Men jag försöker, och det borde vara fucking nog? 
 
Förlåt. Jag är bara så trött . 
Jag är tjock, sjuk och äcklig. 
 
Har ätit frukt idag, men båda gångerna spydde jag upp det, utan att ha någon kontroll? 
Det är något fel på mig, som vanligt. 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

<3

Svar: hjääärta.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 21:30:05
» Fanny

:( <3

Svar: Puss.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback