Gråten I Halsen

Jag är så jävla misslyckad, så jävla osmart. 
Har gått ner 1,1 kilo sedan i torsdags, och jag vet att nu på torsdag kommer jag läggas in. 
Om jag inte går upp dem här 1.1 kilona. 
Överallt finns människor, som granskar mig från topp till tå, men fastnar med blicken på mitt fett. 
Det gör så jävla ont, för jag kan inte riktigt göra något åt fettet. 
Försöker jag gå ner i vikt läggs jag in och blir fetare än någonsin. 
 
Fint folk omkring mig, i form av vänner är helt magiskt snälla. 
Bryr sig, tycker att jag ska äta. 
Varför kan jag inte lyssna? 
 
Fick inte simma idag, måste avvakta till den 22, alltså på torsdag då det är vägning. 
Helvete. Annars har jag varit överaktiv idag, tagit varje tillfälle till att förbränna. 
Tagit massa promenader, stått så ofta jag kunnat, hoppat omkring. 
Bara för känslan, känslan av att vara ett steg närmare ett fettfritt liv. 
Även om det är många år kvar tlls dess, men jag kämpar.
 
Jag ska samla mig och ta en promenad. 
 
Intag:
1/2 lingongrova - 44 kalorier
Morötter, gulbeta, lite groddar - 30 kalorier?
1 ägg - 85 kalorier
1 godisbit - 10 kalorier
= 164 kalorier
 
Träning:
Gått/sprungit i en timme - 310 kalorier
Gått i tjugo minuter - 95 kalorier
Gått i 10 minuter - 40 kalorier
Hopprep i 10 minuter - 80 kalorier
= 530
 
= - 336 kalorier
 Fucking minus igen! 

 

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Detta är kanske det sämsta jag kan göra just nu men du kan ju "vätska upp dig" , drick en massa vatten innan du åker och ska väga dig.. Väl där så säger du precis innan vävningen att " jag måste bara få kissa innan.. Är så himla kissnödig" sedan går du på toa men istället för att kissa så dricker du så mycket vatten som du bara orkar.. Vatten är 0kcal hur mycket du än dricker :) sedan kommer du kissa ut allt vatten och behålla din vikt :) lycka till!

Svar: Har prövat med det förr. Min behandlare och jag har en nära kontakt så hon märker sådant.
Men det skadar inte att testa, tack :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-20 // 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback