Illusioner och Drömmar.

Morgonen började med att jag svimmade framför mamma. Det är orsaken till varför jag inte till åka till skolan idag. 
Lite sådär halvt surt, då jag skulle göra prov idag som jag flitigt övat till och ett förhör. 
 
Intag hittills: 
Ett litet helt ägg - 80 kalorier
En ägg vita - 15 kalorier. 
Ett knäckebröd - 35 kalorier. 
 
50 gram frysta hallon - 15 kalorier
1 mandarin - 30 kalorier
 
= 175 kalorier
 
Träning: 
En promenad - 80 kalorier
10 min hopprep - 80 kalorier? (vet inte riktigt) 
 
Men i alla fall skulle jag vilja rekommendera vaniljsocker, 13 kalorier per tesked. Om man vill ha det lite sötare eller har ett sötsug. I bästa fall så tar man ett tuggummi eller en halstablettet eller borstar tänderna (allt smakar illa då).
 
Jag ska plugga massor nu. 
Sedan ska jag baka. Recept kommer i ett enskilt inlägg. 
Och kanske träffa L ikväll om jag känner för det. 
Sallad till middag och kanske någon pepparkaka till kvällsmål. Hm.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Nomyy

Men gumman! Inte svimma. Ta hand om dig.
Tips, vaniljpulver! Liten burk med torkad vanilj. Älskar det.

Svar: Jag försöker. Gör det du också!Ska kolla efter det!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-17 // 00:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback