Ingen Hör Den Skrikande Flickan

"Men just därför började jag gilla dig. För att du varken var indie, bohem, hårdrockare, emo eller mainstream. Du var en människa, och jag skulle aldrig bli så äkta som du."
 

Jag må vara den mest misslyckade människan som existerar. Men ikväll, bara ikväll är det okej. 
Ikväll ligger jag på 230 kalorier och det är okej. Jag måste acceptera att min kropp inte orkar mer. 
Jag vill inte tyna bort, jag vill inte dö egentligen. Jag behöver bara en paus från livet, en paus från mina tankar och kontrollbehov. Jag kollar på sista minuten resor och drömmer mig bort. På jullovet vill jag bort, till något varmt ställe. Jag saknar Spanien lite, hur jag kunde kombinera träning med lite mat och med avslappning. Även om resan inte var perfekt, så var det helt okej. Jag hade kul, kunde dricka massa alkohol och göra galna grejer med främmande människor. Jag hade även min lägsta vikt under resan, trots det kunde jag ha kul. 
Jag saknar det. Även om jag kanske inte får resa utomlands just nu så försöker jag planera något med mamma till vinterlovet. Hoppas hoppas hoppas. Har tagit 4 dulcolax, bakat 70 stycken kladdkakemuffins till hemlösa människor, pluggat sönder min hjärna och nu förtjänar jag lite tv tittande. 
 
Imorgon ska jag julklappsshoppa med världens finaste vän, och jag ska vara normal. 
Kanske blir at jag tar några rosa piller för att få bort dem värsta tankarna, men allt för att inte förstöra. 
Förstört alldeles för mycket och det är nog nu. 
 
Hoppas ni har det fint.

Kommentarer från er söta läsare.

Jag tror också att du behöver en paus. Pauser är bra ibland.
Försök boka en resa om du kan, eller bara hitta något annat sätt att samla krafterna.
Ta en vecka eller några dagar och bestäm dig för att sedan lämna det här. (successivt)
Rensa ditt liv ifrån det som gör dig ledsen och gör mer av det du tycker om. Ta upp kontakten med några vänner du saknar? Vad vet jag.

Men du borde leva livet!

Mysigt att handla julklappar. Tiden går så snabbt. Vart tog hösten vägen liksom?

Svar: Du är så jävla fin. Tack för att du finns.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-17 // 00:07:05

Sv: Tack det gick bra den kvällen, förlåt för segt svar!<3

2012-11-17 // 11:34:57

Vad gulligt att baka till hemlösa<3
Och du förtjänar att åka bort, det är så skönt<3

Svar: Tack du. Du är så söt.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-17 // 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback