Istället För Ljud Är Du Stilla Tyst

Dagens intag:
Miniyoghurt 1 dl - 35 kalorier. 
1 satsumas - 30 kalorier 
1 äggvita - 15 kalorier.
= 80 kalorier
 
Kompensation:
Cykling - 261 kalorier
 
=  Minus 181 kalorier idag. 
 
Trots denna bra matdag så gråter jag. 
För världen är upp och ner, för alla förhållanden jag avslutat, människor jag tyckt illa om, för allt som är fel, för alla mina fel och alla mina misstag. Är det försent, försent för att ångra sig? 
Helst av allt skulle jag vilja fixa och trolla lite med tiden som varit. 
 
Det går inte, istället trixar jag med kniven mot min kropp. 
Istället tar jag en för stor dos av theralen. 
Istället tar jag dulco för att rena mig. 
 
Jag är helt utmattad, plugget tar död på mig. Vill spy för det går inte längre. Jag tvingar mig till något jag hatar. 
Såhär höga krav på mig själv har jag aldrig haft. Vill så gärna stå där på julavslutningen med ett öppet kuvert och ett leende. 
 
Försöker planera för morgondagen. Kommer bli mycket motion och lite mat, om allt går som jag vill. 
Min plan är inte helt vattentät men med kanske lite tur går det genom? You will know tomorrow.
 
Jag är trött och snurrig. Så nu tänker jag kolla på Beck, göra armhävningar och situps tills jag bryter ihop och inte klarar att vara vaken längre. 
Fuck the world. 

Kommentarer från er söta läsare.
» Nomyy

Kämpa fina du <3

Svar: Kämpa du också. Ta till dem krafterna du inte har.
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-19 // 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback