Jag Gör Dig Så Ledsen

Gick skit idag.
Jag kan bli tvångsinlagd ifall jag inte går upp till nästa torsdag. Skulle blivit det idag ifall inte doktorn varit sjuk.

Det som är sjukt är att jag gått ner 2,3 kilo på en vecka. Min behandlare skrek på mig och min andra behandlare fick lugna henne. Hon sa att hon var orolig.

Jag är bra på att fucka till det.
Detta visar bara hur hopplös jag är.
Jag orkar bara inte.


Kommentarer från er söta läsare.

Finaste lilla du, jag hoppas verkligen att du kan må bättre snart. Du förtjänar bättre än det här. <3

Svar: Du är snäll, Jag hoppas du är okej och mår bra.
Önskar att du var lika snäll emot dig själv som du är emot mig.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 19:58:19

Det är så jävla dumt.
För du är inte hopplös någonstans.
Du måste bara bestämma dig för att vända allt.

Svar: Jag kan inte, det går inte. Jag är fast. Och tjock.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 20:23:24

Fina, fina du...
Blir så ledsen av att läsa detta för jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att jag kunde säga något, göra något som fick allt att bli bra.
Men jag vet ju så väl att det inte är lätt...
Kom bara ihåg att det är inte ditt fel, försök vara öppen för vad dina behandlare säger och försök inte lita så mycket på huvudet...
sköt om dig finis<3

Svar: Precis, det är ju inte så jävla lätt. Annars hade man ju vänt om för länge sedan. Jag ska försöka, kram på dig.
Ta hand om dig.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 21:12:21

Åh <3 jag önskar oxå att jag kunde säga något som fixade allting bra <3 det ordnar sig tillslu <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-25 // 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback