Jävla värld

Ångest på hög nivå. Precis ätit frukost.
Vägdes innan och självklart ska jag ha gått upp. Skitliv.
Jag bryter redan ihop, orkar inte kämpa.
Mår så jävla illa. Sitter i soffan, gråter och försöker gömma mig. Kan inte någon komma och rädda mig?
Vill ungefär dö och jag tänker köpa laxeringstabletter idag, det finns ett apotek där jag ska till tandläkare.
Kanske dagen inte blir så mycket värre. Längtar efter känslan att känna sig ren.

Kent och Håkan muntrar upp mig och jag ska vara stark.
Hoppas ni har en fin dag och tar hand om er.
Stay strong.


Kommentarer från er söta läsare.

Jag hoppas att det känns bättre! ❤

Svar: vad gullig du är, det är bättre! <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-06 // 12:16:33
» Ahava

Lyssnar du också på Kent och Håkan? :) <3

Svar: Ja, dem är världsbäst. Gör du också? :) <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-06 // 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback