Kan äntligen andas ut!

Jag må vara bäst på att ljuga.
Dulcolax vilket är laxeringsmedel var man tvungen att fråga personalen om.
Väl i kassan gick konversationen såhär:

Jag - Hej, det stod att man skulle fråga om dulcolax i kassan...
Apotekaren - ja, är det till din mamma eller pappa?
Jag - nej det är till mig själv.
Apotekarn - vad ska du använda det till och vad är orsaken?
Jag - jag tar durofen ( järntabletter) och jag blir hård i magen av dem.
Apotekaren - så du har fått doktorns rekommendation eller? Hur länge ska du använda dem?
Jag - bara i några veckor, och ja.
Apotekarn - vad bra, så ordnar vi det.

När jag är väl ute från Apoteket springer hon efter mig och frågar hur gammal jag är. Jag var ärlig och sa femton och hon sa att hon trodde också det men var tvungen att fråga.

Nu har jag tabletterna, har varit hos tandläkaren, hade inga hål!!! Fett awesome.

Och nu ska jag till ätstörningsenheten.
Vilken trevlig dag.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3949778/images/2012/pic_509906aeddf2b364aa00023e.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3949778/images/2012/pic_509906aeddf2b364aa00023e.jpg" class="image">


Kommentarer från er söta läsare.
» Nomyy

Oj, dom har aldrig frågat mig när jag köpt dulco. Dessutom brukar dom alltid ligga framme i hyllan. Skumt.

Svar: Fett skumt. Här stod det typ dulcolax, fråga personalen om det! eller liknande. Du kanske ser äldre ut och därför frågade dem inte? :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-06 // 15:06:47
» CSD

härligt! =)

Svar: <3 du är så snäll.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-06 // 22:02:31
» fanny

Jag hoppas du en dag blir frisk! <3

Svar: Hoppas jag med.Du är en riktigt kämpe. Fortsätt kämpa du. <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 00:05:47

Uh, läskigt ju haha (jag är superrädd för att prata med folk)
Mig har dem aldrig frågat ...

Svar: Haha seriöst? Jag verkar vara den enda dem pratat med... Skumt!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 00:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback