Kärlek, Ärlighet, Respekt

Jag har haft en jättefin dag med Linus. 
Cyklade in till Erikslund, gick runt där och shoppade lite, mötte upp honom, cyklade till maxi och köpte en sallad sedan cyklade vi till mc donalds och han köpte en hamburgare och sedan åkte vi till honom med maten och gosade framför tv:n och åt. Tog en promenad till bion, såg på Ted (jättesöt men lite barnslig film) och bara njöt. 
Efteråt gick vi runt på hamnen och bara pratade. Grät lite emellanåt eftersom jag är så trasig och han var ubersöt. 
Kunde inte haft en bättre lördag. 
 
Nu är jag hemma, har städat mitt rum, styrkeövat och chillar med min kiwi. 
 
Kaloriintag: 
Sallad (ruccola, majs, gurka, tomat, lite räkor och kyckling) - 170 kalorier
En kiwi - 40 kalorier
5 godisbitar på bion - 60 kalorier
Kaffe på mc donalds - 5 kalorier
= 275 kalorier
 
Bränt: 
Cykling - 307 kalorier
Promenader sammanlagt -240 ungefär
= - 547 kalorier

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback