Krossa Allt!

Dagen spenderades hos världens finaste. Fick massage och vi bakade pepparkakor. Kollad på vem kan slå Filip och Fredrik och skrattade.

Blev hämtad, handlade lite på hälla.
Kom hem och tog en timmes promenad.
Städade huset, rensade frysen och målat naglarna svarta, matta.
Mycket nöjd.

Nu på kvällskvisten kryper sig ångesten på. För jag har ätit hela 340 kalorier idag och det får mig att må illa. Jag har skärsår som jag aldrig vill visa någon. Jag skäms så otroligt. Jag är också världens sämsta vän. Grät i en halvtimme, mamma kom och vi pratade. Så eftersom det sket sig med det jag skulle göra med en vän imorgon, så ska jag få träna imorgon.

Har dessutom gått ner i vikt. Allt känns nog bättre, även om jag vet att siffran på vågen kommer ha ökat imorgon. Men de gör inget, för att jag får träna.

Så jag är nog ganska glad att det sket sig med kompisen. Mamma ska inte denna gång ringa min behandlare utan jag ska träna, och jag ser så mycket fram emot det. Först på morgon ska jag springa spåret och på kvällen ska jag träna spinning/medel och jympa/medel.

Så allt för ledsen är jag inte. Sen slipper jag att äta imorgon, för mamma är på utbildning och pappa jobbar. Score!

Hoppas ni har lika stor tur.


Kommentarer från er söta läsare.

340 kcal är inte mycket! Det ska du inte ha ångest över. ❤

Svar: men det har jag...
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-26 // 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback