Lätt Som En Fjäder.

Ätit ett knäckebröd med skinka = 45 kalorier.
5 koppar kaffe. 
1 marianne godis = 37,5 kalorier. 
1 Äpple = 52 kalorier
= 134,5 kalorier. 
 
Men ska snart äta en glass, ni vet sån där gb glass, sandwich? SKA äta den. Jag orkar inte kämpa för att bli "frisk" men jag tänker inte heller dö. Fick åka med ambulans in till sjukhuset tidigare idag, mitt hjärta orkar inte. 
Så svårt att inse, så svårt att få lite vett och förnuft i sig. Jag vet att det jag håller på är fel, men jag är för svag för att göra annorlunda. Jag trivs i detta, jag känner mig trygg. Även om längtan till den gamla jag är väldigt stor, den glada spralliga lyckliga men tjocka jag. 
 
Tjock men lycklig eller En undervikt (måste inte vara smal) men inte så lycklig? 
Just nu är jag fullt av hat gentemot mig själv, massor av självhat. Jag vet att detta mycket väl kan leda till döden, att jag kan ligga en kista inom loppet av ett halvår. Jag har varit nära att ta för många tabletter alldeles för många gånger, svalt dem vissa tillfällen men alltid spytt. 
 
Jag söker en räddning, det är ett hjälp på rop, inte att jag faktiskt vill dö. 
Jag brukar inte vara såhär ärlig, men nu är jag det. För ni om några borde förstå, att detta liv är ett liv fullt av tvivel och tvekan men samtidigt en dragningskraft och en övertygelse över att detta är det enda rätta. 
 
Are u with me? Håller någon med?
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Tixy

Håller med! Hoppas du klarar dig bra snart, kanske lyckas komma in på något hälsosammare spår. Du kan i alla fall, det är inte omöjligt. Vill du så ska du ta chansen! Många kramar! <3

Svar: Åh, jag önskar så. Men det är utom räckhåll. Kram till dig och för att du någonstans förstår vad jag menar.
Även om ingen är värd detta "liv".
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 19:41:55
» Tixy

Jag hoppas du till sist kan nå dit åtminstone, verkligen! Kram på dig med, jag tror på dig och att det kan bli bättre i alla fall! Någon gång!

Svar: Åh, tack du fina. Det är fint när man är trodd på. En dag, ska jag nå dit.

Hur är det med dig?
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 19:49:14

Jag förstår dig vännen. Men vet du vad? Någonstans i all denna röran, så kommer allt bli bra. Jag är stolt över dig att du försöker ibland. Allt kommer bli bra, ta hand om dig. Jag älskar dig, tack för att du finns. Puss

Svar: Jag älskar dig i enorma mängder och jag låter tanken om att allt kommer bli bra smälta lite. Du är så fin älskade.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 19:59:23

Jag håller verkligen med dig. Tryggheten av att ha kontroll är överväldigande samtidigt som viljan att slippa bry sig är extremt att. Det är lite personlighetsklyvnining över det hela.

Svar: Precis, du förstår mig på pricken!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 01:37:01
» tilda

Du får inte dö!!!

Svar: Jag ska inte dö, inte nu i alla fall. Då får du inte heller dö, du mystiska okända människa!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 13:40:44
» Tixy

Ja, det kan jag tänka mig! :)

Det är ganska duglig, sjuk men längtar tills imorgon då det är en ny dag på en ny vecka, en chans till att göra saker bättre och förhoppningsvis vara mer frisk på. Och hur är det med dig? Kram!

Svar: Åh, då vill jag att du kryar på dig fina du!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 22:09:58
» Nelly

Åh, fina du vad jag blir orolig. Önskar jag kunde hjälpa dig, eller att någon kunde det. Förstår vad du menar även om jag aldrig varit på ett lika "extremt" plan som dig. Hur kan man kämpa emot en del av sig själv? Det går ju inte. Fast jo, det gör det. Du kan må bättre, och det kommer du en dag att göra. Det måste du!
Kramar <3

Svar: Men fina fina du. Inte behöver du väl vara orolig. Det kan du också vännen. Du verkar vara en riktigt fin människa.
Kämpa. Massa kramar <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback