Lögner

Detta sms skrev jag till en nära vän i mars (?) när hon undrade vad jag höll på med.

Det skulle pågå i fem veckor. Det har snart gått ett år. Det säger väl ganska mycket av sig själv? Eller?

Jag är fast.


Kommentarer från er söta läsare.

åh <3 så är det ju för alla. men hade någon försökt varna en att man skulle bli fast hade man ju skrattat åt dem, man hade kontroll. trodde man iaf :/

Svar: Precis!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-14 // 08:49:46
» fanny

Du kan ta dig loss. Andra som är sjuka i anorexia har blivit friska. Ta emot all hjälp du kan då och försök sluta med dulcolax, smyg träning, inte äta o.s.v Du väger som ett litet barn.. Jag skriver det här bara för att jag blir så ledsen att läsa hur dåligt du mår. :( <3 Du kan, du måste bara vilja också!

Svar: Men fina fina du. Mina desperata försök till att ta mig loss har bara slutat upp i stor katastrofalt kaos.
Det är svårt att sluta med sådant man känner sig tvungen till, sådant som tar bort ångest. Mina räddningar.

Tack, för att du försöker.
Kram på dig.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-15 // 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback