Man Lär Sig Att Man Klarar Sig.

Med kent i hörlurarna, min bok med pennan i handen och vinterjackan ska jag nu ut och sätta mig någonstans där det är fint och bara skriva. Massa fina saker. Som saker jag älskar med livet, som människor som gör mig lyckliga, saker jag ska göra innan jag dör, kläder jag ska ha på mig inom fem år, galna saker jag ska göra, saker jag ska baka innan jag dör, snyggaste killarna i världen, fulaste snoppar på killar, bus som jag ska utföra och länder jag ska resa till. Åh, världens finaste bok ska det bli. 
 
Imorgon ska jag träffa en fin pojke, hälsa på dem hemlösa människorna på camp hemmet (kanske baka något till dem?), ta promenader och kanske gå på bio. Måste ladda inför en tuff vecka. 
Puss. Skriv gärna om ni vill att jag ska skriva om något speciellt elelr om ni har frågor. 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Åh vad underbart det låter.
Kram på dig och ha en bra helg<3

Svar: Detsamma!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-17 // 20:42:20

Du verkar vara en väldigt fin människa. Du förtjänar mer än anorexins mörker. Ta hand om dig!

Svar: Men vad fint att höra. Tack vännen. Sköt om dig du!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-18 // 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback