När ett litet ljus tänds

Svarar på era söta kommentarer när jag har tid.
För övrigt har kvällen spenderats hos en fin kille, vi är dock bara vänner. Kom hem nyligen och jag fick detta sms.
Han är fin.

Ätit en sallad idag, för att han inte skulle tycka att jag var helt trasig. 150 kaloriers sallad! Ungefär.


Kommentarer från er söta läsare.

Re; jag kanske inte är menad för skola just nu. Jag kanske har annat viktigare att fokusera på. Att bli frisk, till exempel. Tack för dina fina kommentarer. Du fattar inte vad det betyder. Kram.

Svar: Helt rätt!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-24 // 05:05:17
» D

De där är en pojke att ta vara på!

Svar: Det ska jag absolut göra. Får inte förstöra något, inte igen.
Han är för fin.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-24 // 18:08:27

ohmy.. vilket himla fin pojke! <3 han är utav den bästa sorten.. han är inte rätt för att prata om det som är jobbigt, säger att han finns där utan att tvinga fram någo! Åh jag blev så himla himla glad för din skull! =) du är värd att ha någon som han i ditt liv! <3

Svar: Tack älskade, jag vet. Han är jättefin.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-25 // 14:52:01
» Clara

Åh vad glad man blir när man läser hans sms. Vad bra att ha en sådan vän, som inte dömmer utan finns där.

Svar: Ja, absolut. Han är så fin, och jag förtjänar egentlfien inte honom.Vad kul att du är tillbaka hjärtat!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-26 // 22:09:47

fan vad fint!!!

Svar: ja, visst är det! :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-27 // 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback