Patetiska tjocka jag

Sitter på toalettgolvet i skolan och gråter. Jag är patetisk, tjock och ful.
Med ett snart blåmärke under ögat.
Jag vill så sjunka under jorden och dö just nu.
Försöker spy, men det kommer inget.
Kanske för att jag inte ätit något.
Jag önskar man kunde spy upp allt fett man har på kroppen.
Äckelmänniska.


Kommentarer från er söta läsare.

Jag önskar jag kunde hjälpa dig att förstå att du är fin, värdefull och underbar. Oavsett hur många kilo du väger. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Du tar långsamt ditt liv om du fortsätter så här. Men det är svårt att bli frisk om man inte vill. Du vill inte bli tvingad och övervakad men det kan vara enda sättet att rädda ditt liv. Ingen vill att du ska dö. Kram!

Svar: Du vet väl ingenting om det? Att ingen vill att jag ska dö?
Jag behöver ingen räddning.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 14:10:08
» fanny

:( <3 du är fin!!

Svar: Du är finare!!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 16:07:42

Varför har du ett blåmärke D:
Styrkekram till dig :( <3

Svar: haha, spelade lite för hårt på innebandy... Tack vackra du! <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 18:24:19

<3 tänk om det var så 'enkelt' att man kunde spy upp fettet man bör omkring på och så var det klart sedan x(

Svar: haha ja, skulle gjort livet så mycket enklare!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-25 // 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback