Regret Everything

Jag kommer ångra mig att jag lägger upp bilden.
Men eftersom ni ville se.
Ska ni få det. Ingen vacker syn.
Men det är jag. Snälla, döm mig inte.
Jag ska bli smal.


Kommentarer från er söta läsare.
» fanny

Du är ju jätte smal redan..

Svar: Fast nej, inte riktigt.Även om jag önskar. Du är fin.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-21 // 23:42:26

Holy shit.
Du är smalare än en 5 åring.
Snälla, ta hand om dig väl.
Det finns bara en av dig.

Anorexins mörker gör dig bara ont.

Svar: Nej. Jag försöker ta hand om mig, göra mig själv en tjänst.
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-21 // 23:54:23
» r

du är jätte smal vännen, det är du verkligen!

Svar: I wish, men tack vännen <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-21 // 23:59:47

Du är jättesmal och fin, ta hand om dig<3

Svar: Nej, men tack. Du kanske också borde ta hand om dig själv också...? <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 07:17:58

älskade fina du.. vart kan du se något annat än smal på den bilden? Åh så himla fin!! <3

Svar: Överallt ser jag fett. Det gör mig så ledsen. Men älskade vackra du. Du är så snäll och bryende.
Tack för att du gör mina dagar lite gladare.
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 09:53:22

Du är ju så smal och fin! Du ska i te behöva plågas!

Svar: Det är jag inte alls. Jag plågas inte, jag måste bara kämpa för det jag vill.
Men tack ändå. För att du är snäll.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 13:32:21
» Ahava

fin du är <3 du är redan smal....

Svar: Jag tycker inte det. Men du, tack.
Massa kramar.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 19:51:09
» S

älskade du, jag vet hur det är. Jag vet hur det är då alla säger hur smal och fin man är, då alla tvingar i en mat för att man ska "få lite att ta av". Men jag vet också hur det är att veta att alla ljuger, att det är omöjligt att se annat än fett på min kropp.
En annan sak jag vet är att allt det där är bullshit, både du och jag är smala (ofattbart att jag säger så om mig själv) men vi kan bara inte se det. Jag ser din skönhet, men inte min. Ändå är vi så lika. Jag hoppas verkligen du en dag förstår hur smal och fin du är, du förtjänar det verkligen finaste du <3

Svar: När jag möttes av denna kommentar tidigare så blev jag tårögd. Dina ord värmer mer än en brasa en kall vinternatt.
Jag hoppas även du, som är så fin och medmänsklig blir av med helvetet.
För du är värd mycket bättre än att må dåligt.
Jag skickar dig massa styrka.
Kram. Du förstår, älskade du, och det är det ända som jag behöver just nu.
Någon som förstår.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback