Så äckligt fet

Är så jävla ful och äckligt. Orkar inte med mig själv, ingen orkar med mig längre. "Hon är ätstörd, hon har valt det själv, hon försöker inte ens".
Rankad som hopplös miljontals gånger. Varför försöker jag ens äta? Ska nog börja fasta. Vill bli så smal så att jag dör. Då hoppas jag att dem därute som kallat mig fet, eller trott att anorexi bara är något man väljer själv, känner skuld. Så som jag har skuldkänslor varje kväll, över vilken otroligt misslyckad dotter, misslyckad vän och vad man nu kan ha för relation till mig
Har tagit 6 ångestdämpande men jag är ändå i en av de djupaste dalar just nu.
Vet ni varför? För att jag är så hopplös så att inte ens sex jävla tabletter kan laga mig.

Förlåt för all min skit, men jag vill inte leva såhär.


Kommentarer från er söta läsare.

Stanna stark, jag älskar dig min fina vän. Du kommer att klara det här ,keep fighting. Du är så jävla bäst och vacker. Pussar

Svar: Detsamma fina fina tjej. Saknar dig älskade.
puss
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-30 // 08:35:10

Du är så fin, tusen kramar<3

Svar: Tack, massa kramar tillbaka till dig också. Det är så kallt och ensamt överallt nu.
*KRAAAM*
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-30 // 09:25:33

Lyssna inte på dem som inte begriper. De är inte värda det! <3 Du är så himla fin, jag ser hur du kämpar, fortsätt kämpa, på ditt vis så bra du kan! <3 Det kommer bättre dagar hjärtat! <3

Svar: Tack älskade fina du. Dina ord värmer som en brasa en kall decembernatt. Jag hoppas det du säger är sant, jag väntar på bättre dagarna.
Fina du.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-30 // 11:06:01

Kramar om!!

Svar: kraaaam <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-30 // 11:47:18

Var stark! <3

Svar: Du också! Stay strong!
glitterhjerta.blogg.se

2012-12-01 // 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback