Så Jävla Pissed

Men vet du vad mamma? Jag tänker vara med ändå och du kan inte hindra mig. Fuck the world liksom.
Jag ska bli smal.


Kommentarer från er söta läsare.
» Fanny

Hon vill bara ditt bästa!! Hon är såklart jätte orolig för dig <3

Svar: :/ <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 16:09:18

det är de som bryr sig mest som är absolut jobbigast vetdu<3
sköt om
dig<3

Svar: Hm... Jag vill inte ha någon som bryr sig, jag behöver någon som förstår mig... <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 17:40:46

Åh jag fattar att du bara vill få vara ifred och göra som ÄS vill, jag förstår såklart mer än väl.. men både d O jag måste ju försöka se att de faktiskt inte vet hur de ska göra, de försöker på det sätt de tror är bäst att hjälpa.. även om det blir fel oftast så vill de väl :/ <3

Svar: Som JAG vill... Jag vill träna och vara med på idrotten för jag vill vara normal och göra det jag tycker är kul. Puss.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-25 // 14:55:35

Jag som skrev anonymt nyss, fattar inte varför jag inte blev 'signerad' xP

Svar: haha, vad skumt? :p
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-25 // 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback