Så obeskrivligt svårt.

Jag är fri från dagvården, vilket innebär skola tillsvidare och mer kontroll.
Skolsyster ska äta med mig imorgon, intressant.

Annars har jag bowlat idag och ska träna och plugga resten av veckan. Jag ska nå mitt mål. Avsluta min resa på 28 kilo. Snart så, då jävlar. (155cm kort)

Jag har alla resurser som krävs.
Har fått mamma att tro att jag ätit rätt mängd, alltså 2000 kalorier idag men egentligen har jag ätit 450 kalorier och sedan hoppat hopprep i en halvtimme och bowlat i en timme och en halv.
Så har bränt en del. Nu har jag tagit rosa pillren och dulcolax och ska sova.
Det är iskallt och känns som att mina tåfingrar ska ramla av. Jävla vinter.

Godnatt!


Kommentarer från er söta läsare.

Haha åh stackars dig, gillar inte skolsystrar.
Duktig du är :)

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-13 // 09:37:22

Oj vad jobbigt! Men jag hoppas allt går bra<3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-13 // 13:16:32

Åh vad dom kämpar, å vad du får kämpa <3 h

Svar: haha ja, alla kämpar!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-13 // 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback