Skär bort min otillräcklighet.

Hello alla söta.
Läst alla era kommentarer och alla ni är så fruktansvärt snälla. Jag svarar när jag har tillgång till en dator.

Dagen började med att taxin hämtade upp mig på morgon, som varje morgon. Flörtade på mig, gav mig hans nummer och sa att jag kunde få gratis skjuts bara jag ringde. Äckel.
Dagvården åt jag frukost och mellanmål som sammanlagt var på 500 kalorier om inte lite mindre än det.
Sedan innan lunch åkte jag till gymnasiemässan med mina kompisar. Vilket gjorde att jag kunde fuska med lunchen, hällde ut näringsdryckerna jag skulle ha druckit i gräset när jag väntade på att mamma skulle hämta mig. Alltså har jag sluppit 600 kalorier idag, sedan vid mellanmålet sa jag att jag var för mätt, så jag slapp det också. Nu vid middagen åt jag en halv tonfisk och gurka med massa kryddor med citron och vatten eftersom mamma är ute och det bara är pappa hemma.
Har även gått en hel del idag, 6 km som jag sällan brukar få. Sedan hade bikbok 50 procent rea på hela sortimentet så jag fick med mig en kofta och en stickad tröja. Jättemysiga.

Funderar på att baka något mysigt. Men vill inte bli frestad att äta. Så jag skippar det och pluggar istället.

Till kvällsmål ska jag försöka få genom att frysta hallon och jordgubbar är ett bra kvällsmål. (Kalorisnålt) sedan strö över med en tesked vaniljpulver, 12 kalorier och en mandarin kanske.

Magen krånglar, men det kan vara tabletterna. Känner mig som en missbrukare, men måste köpa fler. Man går ner i vikt skitsnabbt. Älskar det, även om de bara är tillfälligt.

Gymnasiet... Jag vet inte alls vad jag vill. Gick till mässan och var hur säker som helst på naturvetenskap, men nu såg jag att man kunde gå samhäll med PT! Får klura. Några tips?


Kommentarer från er söta läsare.
» Nomyy

Nyfiken, vad är det för tabletter du tar?

Svar: Dulcolax och några okända jag fick av en kompis.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-09 // 00:41:38

Åååh vilket äckel >_<
ang gymnasium, galet svårt det där!! men man ska väl fundera på vad man vill efter gymnasiet, vad man vill jobba med och sådär :P jag gick naturvetenskap, men det var helt fel för mig eftersom jag inte alls har något intresse av att studera vidare x) haha! fast hade kul under gymnasietiden iaf =)

Svar: Haha, lite onödigt att ta natur då eftersom det är mycket plugg. Kul att du hade det kul, så att det inte var helt bortkastade år. =)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-09 // 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback