Söndagsångest och fjärilar

Åh det är möss i väggen så jag har inte kunnat sova ett dugg. Varit så rädd för att dem ska gnaga ett hål i väggen och krypa ner under täcket med mig, ja jag är paranoid men jag är både allergisk och otroligt rädd. Första jag ska göra imorgon är att ringa anticimex innan den filuren springer omkring i mina fotspår. Usch! Jag ryser av ljudet när den springer omkring i väggen.

I alla fall har jag idag sprungit runt på stan, köpt en krage och en stor tröja. Även laxfilé som jag ska äta under veckan. Hur brukar man tillaga lax? Haha.

Annars har jag idag ätit två knäckebröd med kokt skinka. Och en halv tonfisk på burk. :) Kaffe och kanel.

Har ont i magen och fryser så jag sitter med min vetekudde som bränns och myser till solsidan. Det är fint att kunna mysa. Senare ska jag plugga till en mandarin och tända ljus.

Fin kväll. Hoppas ni har en lika fin.


Kommentarer från er söta läsare.

Det låter som en trevlig dag!

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 22:58:49
» Nina

Är det där en gammal bild av dig?

Svar: Vad menar du?
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-05 // 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback