Sorry dudes

(Inlägget skulle publiceras igår)
Kommer träningstips och andra tips senare. Har inte haft tid riktigt.

Igår var jag hos familjeläkaren som sände mig vidare till röntgen, som visade att min handled hade fått en spricka. Fick välja mellan gips eller bandage, valde bandage men har tagit bort det nu. Orka känna sig handikapp. Och det är svårt att förklara vad som hänt när alla frågar.

Annars blev jag bjuden av världens finaste vän på bio idag! Paranormal activity 4 som var skitläskig! Skrev/ skaka och var nära att kissa på mig. Även om slutet var rörigt. Jag är fortfarande vettskrämd!

I alla fall så drack jag coca cola Zero till filmen, lite sura godisar och typ 3 naturgodisar. Helt okej med tanke på att jag under dagen ätit en sallad och en mandarin och massa koppar kaffe.

Vet ni vad som skiljer mellan coca cola zero och light? Vilken bör man välja?


Kommentarer från er söta läsare.

Der skiljer typ ingenting mellan light och zero.
Vad jag vet är typ light "tjejigt" och zero marknadsförs som mer manligt.
Vad jag hört i alla fall.

Svar: Hahaha, vad töntigt!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 11:00:31

Haha jag vet inte heller vad det är för skillnad, men tycker zeron är godare :)

2012-11-03 // 11:37:06

Haha jag vet inte heller vad det är för skillnad, men tycker zeron är godare :)

Svar: Håller med dig, brukar alltid ta den!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 11:37:47

Light innehåller 0.4 kcal per 100 ml och zero innehåller 0,1 kcal per 100 ml. Det har jag för mig iallafall.

Svar: Haha, inte så stor skillnad. Är det någon av dem som är bättre att dricka än den andra? Allt handlar ju inte om kalorier precis :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 11:51:46

zero är godare! :)

Svar: Håller verkligen med!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-03 // 13:41:34
» r

Du har helt rätt! Nya tag på måndag, tackrack!
kram!

2012-11-03 // 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback