Tankekaos.

"Men lilla hjärtat, ät. Du vet att du ska vägas imorgon och vågen måste visa mer än förra veckan? Ät. För din egen skull, inte för min, inte för pappas, inte för ätstörningsenheten, utan för Din skull. Du försöker ju inte ens."
 
Men snälla snälla mamma, förstå. Jag vill inte äta för min egen skull. Jag vinner inget på det, utan jag blir bara olycklig och deprimerad utav att äta. Jag får ångest. Jag klarar inte av att äta. Vissa saker än bara inte ens grej såsom att vissa är jätteduktiga på fotboll medan andra knappt kan passa en boll. Om du bara visste vilket tankekaos det är i mitt huvud, skulle du förstå varför det är så svårt att försöka äta.
 
Bild 1: Åt halva, BARA för att jag inte vill läggas in imorgon. = 150 kalorier
Bild 2: 60 kalorier, mandlar
 

 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» a.

fina fina du.
Det där är ingenting och vi vill alla ha dig kvar.
Försvinn aldrig igen E.

Du vet mycke väl hur det ligger till, ta förnuftet till fånga honey.

Svar: haha "honey". Sötis.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-28 // 20:39:30

Håller alla tummar o tår.Tänker på dig.. Vill ha dig kvar <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-28 // 20:51:45
» Clara

Hoppas du slipper bli inlagd. Vill ha dig kvar! Ska tänka på dig imorgon och hålla tummarna <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-28 // 21:33:48
» Nomyy

Lycka till imorgon, fina du, du förtjänar att må bra, fast det är krig i huvudet på oss alla.

Svar: Krig och ståhej. I want peace.
Puss
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-28 // 22:07:57

Lycka till imorgon <3 hoppas på det bästa så att du slipper sjukhus!!

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-28 // 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback