Tjej som är glad

Svarar på era kommentarer ikväll!
Just nu sitter jag i bilen påväg till gymnasiemässan. Väldigt trevligt!

Jag hann med en 30 minuters promenad klockan 6 imorse, creeds till mig! Men ja, spelar ingen roll för jag har ätit över 1000 kalorier för jag varit på dagvården.
Men tack vare tabletterna så visar vågen - 0,8 kg.

Vad är det bästa ni vet?


Kommentarer från er söta läsare.

Det bästa jag vet är nog att spela teater! :)

Svar: Åh, låter fint det. Låtsas vara någon annan en stund!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-07 // 17:28:46

Precis! Inte behöva tänka eller göra på ett speciellt sätt för man är ju inte sig själv ^^

Svar: PRECIS! BOM DÄR SATTE DU DEN!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-08 // 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback