Trasig och Grå

Sitter på badrumsgolvet. Försöker spy trots att jag inte ätit något. Inget kommer förutom saliv. Tårar som rinner. Maskaran under ögonen som bekräftar sorgen. Tagit 9 theralen och 8 dulcolax.
Misslyckad jävel som vill dö.
Sjunka djupt ner i sanden. Gömma mig.

Jag mår illa, jag är trasig. Det går inte att laga mig. Det har skett för stor skada. Nu ska jag göra armhävningar tills jag spyr och skriker av ont.
Jävla misslyckade jag, kan aldrig göra något rätt. Förtjänar smärta. Hemska tjocka människa. Utan kontroll.
Fyfan hopplösa värdelösa äckel. Du förtjänar ingenting. Du förtjänar inte att dö. Jag ska lida. Känna smärta. Dö av smärta.


Kommentarer från er söta läsare.

Du är inget äckel. Du är en fantastisk tjej! Styrkekramar och kärlek sänder jag till dig!!! ❤❤❤❤

Svar: Älskade tjej. Massa kärlek och pussar till dig.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-11 // 01:34:12
» S

Fina underbara tjej, du är så otroligt bra! Glöm aldrig det, du förtjänar verkligen bättre än så här <3

Svar: Vad fin du är. Tack.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-11 // 09:11:00

Du behöver hjälp för så här ska det inte behöva vara. Du har rätt att bli omhändertagen med värme och kärlek.

Svar: Jag har inte rätt till någonting. Jag behöver ingen hjälp.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-11 // 09:53:09

fina hjärtat då :(

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-12 // 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback