Trycker Bort Känslor

"Man måste vara friskt för att bli sjuk."

Försöker koppla bort allt som har med känslor, sjuka tankar, rädsla att göra.
Det enda som ska få plats i mitt huvud är en fin vän och plugg. 
Allt annat finns inte i mitt liv just i detta ögonblick. 
 
Jag må rymma från mina problem, men mitt liv är patetiskt. 
Allt sker per automatik. 
 
Samma vikt som igår. 
Inga känslor. Bort med tankar. 
 
Hej engelska och biologi.
Hej misslyckande.

Kommentarer från er söta läsare.

"du väljer själv, hur långt du vill gå."

Svar: Eller så har man noll kontroll och inte styr längre.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-20 // 23:12:51

du är fantastisk!! min dator har varit knäpp och vägrat kommentera (tror jag) men tror det är ordning på det nu. du är fantastisk!

Svar: Vad skönt, har saknat dig. Känns så mycket säkrare när du är närvarandre.
Kram på dig. Du är bra du.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-20 // 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback