Will Be Thin Before I Die

Har tränat lite ikväll. 
Hoppat hopprep (Svimmade efter 10 minuter ungefär. fml)
Gjort 250 situps och 100 armhävningar. 
10 upphopp (vart snurrig så vågade inte mer.)
Ska snart ta en 40 minuterspromenad. 
 
Intag:
Morötter, 50 gram ca = 20 kalorier
En halv lingongrova = 44 kalorier
Två matskedar tonfisk i vatten = 20 kalorier
Hallon = ca 10 kalorier
 
= 94 kalorier
 
Imorgon är det en ny dag. Måste trycka bort känslorna, för annars kommer jag sitta på toan och skära mig hela dagen i skolan. Känner mig tjock och äcklig. Vill egentligen inte till skolan imorgon, men skolan gör att jag går ner i vikt, slipper lunch, äter mindre, rör på mig mer och vi har idrott imorgon så det är också bra. 
Måste gå ner i vikt. För fet för annat. 
 
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. 
Vill ni ha en frågestund? 

Kommentarer från er söta läsare.

Ja snälla, skulle vara jättekul! Stay strong älskade du.

Du har blivit otroligt smal. Var försiktig, och ta hand om dig. Skicka gärna på Kik när du har tiid, finns alltid där. Saknar dig. Pussar

Svar: Ska se om det är flera som vill, då kommer jag självklart att öppna en frågstund =)
Älskar dig. Var försiktig du också. Du är ute på hal is. Har inte kunnat svara på kik, det fuckar upp sig med min mobil. Men jag ska försöka fixa det inatt.
Puss, sköt om dig.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 21:54:48

Sv: Ja, det är klart att det känns bra att hon bryr sig men jag vill bli smal..måste bli det.

Svar: Grejen är att du aldrig kommer bli nöjd.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 22:45:23
» Fanny

Gärna en frågestund!!

Svar: Ska bli! :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-22 // 22:46:38
» a

sv: tack för kommentaren. jag vet mycket väl att jag inte kommer att bli nöjd. men det går ju ändå inte att sluta bara utav den anledningen. det antar jag att du också vet, för isåfall hade du varit frisk nu. det som vi gör är ett beroende. jag brukar jämföra det med alkoholism. man kan inte bara sluta dricka bara sådär ifall man är alkoholberoende. det krävs hjälp. men jag vill inte ha det. inte nu.

alltså. du. finafina. jag vill egentligen inte skriva det som jag skriver nu, för jag vet att jag själv inte skulle ha lyssnat och det känns fel att säga åt någon annan vad denna ska göra när man själv inte gör det. MEN - ta emot hjälpen och se till att bli nöjd med dig själv. för det är ett jävla helvete att leva som du gör, och du är inte värd det. du är värd så mycket bättre.

Svar: Ja, och såsom till alkoholproblem behöver man hjälp. Det vet du mycket väl.

Du säger samma sak till mig, som jag sagt till dig.
Så jag svarar det du svarade till mig.
Styrkekramar.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 00:30:55

re: hur kan jag ha det som mål när det är något som ligger utanför mina begränsningar, det är ju något som skolan har kontroll över och inte jag.. :c jag är så jävla rädd när det kommer till att inte ha kontrollen över det själv. för jag får inte vara med och bestämma om mig själv där.

Svar: men vet du? I samband med att släppa ätstörning slipper du även ditt kontrollbehöv.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-23 // 02:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback