30,1

Gått upp förresten. Vägde mig imorse. Men konstigt nog så bryr jag mig inte?
Mitt anorexi-beteende kanske håller på att försvinna?


Kommentarer från er söta läsare.

Eller så kan det vara för att du vet att du får ett gymkort om du sköter dig. När du väger mer så är det ett bevis på att du äter mer/tränar mindre!:)

Svar: Kanske, är lite delad. Hm...
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-01 // 08:55:54
» S

Du ska veta att det finns många som vill väga så lite som du gör, jag är en av dom. Kämpa på, men låt det inte ta död på dig.
Visst, du är kort, men inte JÄTTE kort. Så du måste ändå vara otroligt smal :) ta hand om dig <3

Svar: Tro mig, jag önskar att ditt påståående skulle vara sant, men det är det inte. Jag är inte otroligt smal.
Du är längre än mig och det vore väldigt farlig om du vägde min vikt, så jag hoppas att du inte når den vikten. Samtidigt vill jag att du ska nå en vikt du känner dig trygg i. Fina du, kämpa du med.
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-02 // 18:33:12
» fanny

30 kilo? :o hjälp det är ingenting. Du väger mindre än min lillebror.

Svar: Men det är min längd också...
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-08 // 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback