Ett blogginlägg direkt från Västerås city!

Haha har varit på dagvården och är på stan nu. Chillar med mina 8 påsar. Rich bitch, fått jättemycket av min mamma och mormor för att dem tycker att jag kämpar på bra. Tycker lite synd om den för att dem verkligen litar på mig.

Men jag är jävligt elak, och gillar att shoppa loss. Köpt massa gosiga och stora stickade tröjor jag kan gömma mig och min feta kropp. Dessutom sprungit runt i affärer och bränt kalorier! :)

Kommer lite träningstips senare ikväll och tips för hur man kommer undan med att gå ner i vikt.

Ta hand om er sålänge!


Kommentarer från er söta läsare.

Ser fram emot dina träningstips! :)

Svar: dem kommer inom en snar framtid :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-31 // 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback