Flätor Av Regn Och Tårar.

Hejsan.
Lördag idag. Alltså ingen dagvård.
Jag har tagit tillfället i akt och hoppat över ett mellanmål och lunchen. Nästa mellanmål kommer jag äta en mandarin eftersom jag ska ner på stan och träffa min bästa vän och hennes pojkvän.

Middagen får bli 1dl yoghurt med ett halvt äpple och kanel. 135 kalorier precis som frukosten idag. Tills kvällsmål ett halvt granat äpple.

Om allt går som jag vill idag ska jag sluta på 340 kalorier.
Jag är fan motiverad.

Wish me luck.
Estella.


Kommentarer från er söta läsare.

Otschiii, de va inte mycket :O

SV: Tack för din kommentar :) kommer strax upp ett videoinlägg med alla svaren på frågestunden så håll utkik! ^^

Svar: Du får gärna skriva när det är uppe. :)
Och 340 är otroligt mindre än vad jag brukar.
Men man ska ta tillfällen man får. :)

Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 18:00:23

sv: nej, tyvärr inte. Jag är långt ifrån. men det ska bli jag. Längtar efter den dagen då jag själv kan bli thinspo. Det kommer dröja, om det ens någonsin händer. men jag hoppas det. :)

Svar: Åh. Kämpa på. Har man viljan och motivationen så tror jag att man når sitt mål i slutet. :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 18:44:29

Sv: Tack och detsamma verkligen!:)

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 20:53:49

Sv: Tack det gör du också!<3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 13:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback