Frusen och svag.

Mår ganska skit idag.
Tårarna slutar aldrig. Jag saknar att träna på riktigt, känna mig helt utmattad efter ett träningspass, känna träningsvärken dagen efter, som en bekräftelse på ett bra pass. Gråtit i flera timmar. Mamma ringde Marie som är min behandlare på ätstörningsenheten och frågade ifall jag fick gå på spinningspasset idag.
Självklart inte. Jag är inte värd det än.
Gissa hur jävla ledsen jag är? Hur mycket ångest jag har? Jag bryter ihop.

Jävla skitliv.


Kommentarer från er söta läsare.

Tack så mycket för gratulationen till honom. Ska föra den vidare.

Hur är allt med dig? Vad hittar du på??

Själv tar jag det lungt, har även uppdaterat min blogg om tiden på sjukhuset!

Svar: Det är väl sådär. Kunde varit sämre, kunde varit bättre. ;) Med dig då? Åh, ska läsa!
Kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-23 // 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback